27 Şubat 2008 Çarşamba

Elmalı Tarçınlı Kek


Herkesin bir elmalı kek tarifi vardır mutlaka ama benim keki yiyenler daha önce hiç kek yemediklerini düşünüyolar çünkü kek anlayışları o dakikada değişiyor. Birde benim keki deneyin kek anlayışınız değişsin.

MALZEMELER:
3 Yumurta,
3 kahve fincanı şeker,
3 kahve fincanı un,
1 kahve fincan süt,
1 kahve fincan yağ,
1 Limon kabuğu rendesi,
1 Paket kabartma tozu,
1 Paket Vanilin,
1/2 Bardak dövülmüş ceviz,
1 Tatlı kaşığı tarçın,
1 Büyük yeşil tatlı elma

HAZIRLANIŞI:
Yumurta ve şekeri 5 dakika çırpın. Süt ve yağı ekleyin. Kuru malzemeleri kendi içlerine karıştırın, sıvı karışıma ekleyip bir-iki dakika daha çırpın. En son ceviz ve küp şeker boyutunda doğranmış elmayı ekleyip yağlanmış kek kalıbına dökün. 170 derecelik fırında kontröllü bir şekilde kek kızarana dek pişirin.

Afiyet Olsun!

8 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Emelciğim adına bayıldım senide burada görmek çok hoş.İki tarafıda idare etmeyi düşünüyorsun galiba.Hayırlı olsun canım.Senin tariflerin hepsi çok güzel.Burada da takip etmek çok iyi olacak.Elmalı kek tarfide harika...
Güzel günler seninle olsun.Hayırlı cumalar canım öptüm...

Aynur dedi ki...

BURDA RESIMMI YOK BEN MI GOREMIYORUM BILMIYORUM AMA DIGER TARIFLERINE HEPSINE BAKDIM HERSEY COK GUZEL ELLERINE SAGLIK

SELAMLAR

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Eline sağlık canım...Selamlar....

meleginmarifetleri dedi ki...

Emeeeel hoşgeldin kızzz iyi yapmışsın hayırlı olsun canım.
Kek resmi yok sanırım ama malzemelere bakılırsa güzel bir kek ellerine sağlık canım öptüm hoşçakal

Yaren dedi ki...

Ben elmali pastalari cok severim.Insal seninkinide denicem,dogrusu tarifini merak ettim.Resim yok ama gözümde canlandirdim,malzemelerde güzel.Tadida mutlaka güzeldir canim.Ellerine saglik,sevgiyle kal:)

Adsız dedi ki...

kankimmmmmmmmmm..
blogcuya ulasamadıgım ıcın aklıma burası geldı. sana buraya bakman ıcın arzuya yazdım:)) yoksa benım buraya yorum yazmam sklıns gelmezdı:))..
senı cok sevıyorum kankım..
kendıne ıyı bak..
benı unutma:)))))
geldıgımde gorusuruz ınsallah..
muckkkkkkkkkkkkkk:)

fatostuncay.blogcu.com

keskinli dedi ki...

canim
bloglar hala olmuyor bende buraya yaziyorum özledim kiz vallahi nasilsin hadi sende burdan devam et ya blogcunun sonu ne olacak belli degil bir an önce hal olur insallah öptüm canim

kimyager1067 dedi ki...

hayırlı ramazanlar